Sukladno Zaključku Vlade Republike Hrvatske i preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo Državni arhiv u Šibeniku (dalje: Arhiv) do daljnjega radi s korisnicima kako slijedi:
- Od 4. svibnja 2020. radno vrijeme čitaonice Arhiva bit će ponedjeljkom, srijedom i petkom od 7:30 do 13:30.
- Sukladno preporukama u čitaonici Arhiva mogu boraviti najviše 2 (dva) korisnika dnevno.
- Za rad u čitaonici korisnici se moraju najaviti putem e-pošte (info@dasi.hr) radi dogovora o terminu korištenja gradiva s podatkom o planiranom vremenu dolaska i odlaska.
- Preporučuje se korisnicima da što detaljnije navedu podatke o gradivu koje žele koristiti kako bi ono moglo biti pripremljeno za dogovoreni termin.
- Preporučuje se korisnicima da sa sobom donesu osobnu zaštitnu opremu (zaštitnu masku, jednokratne rukavice) i pisaći pribor (papir, grafitnu olovku i gumicu) ako će im biti potreban.
- Rad sa strankama u prijamnom uredu (zahtjevi za izdavanje ovjerenih preslika gradiva i dr.) odvija se isključivo putem e-pošte (info@dasi.hr), telefona/telefaksa (022 312 514) ili pošte (Državni arhiv u Šibeniku, Velimira Škorpika 6/A, Šibenik).